ponedjeljak, 5. prosinca 2011.

PURE & NATURAL DNEVNA KREMA ZA NORMALNU I MJEŠOVITU KOŽU


Ovu kremu sam kupila jer je bila na popustu u dm-u za 40 kn, i zato jer sadrži 95% prirodnih sastojaka, pa sam joj odlučila dati priliku. Piše da čini kožu čišćom i da joj vraća sjaj. Istina je, moja koža je čišća, manje se crveni, pritom mislim na ono preružno zimsko crvenilo s kojim godinama imam problema. Krema matira moju kožu i brzo se upije. Sadrži bio aloe veru i arganovo ulje. Trenutno koristim već drugo pakiranje, prvo mi je trajalo 2 mjeseca, mazala sam se ujutro i navečer. Koža mi izgleda mekše i putenije, moja frendica si je odmah morala kupiti tu kremu. Također lijepo miriši.

Linija Pure&natural sadrži mlijeko, tonik, deziće i kreme za druge tipove kože.
Isprobala sam roll on od lotusa koji mi je bio dobar, pa sam kasnije isprobala stick od jasmina, koji mi je bio apsolutni užas. Pazuhi gore smrde nego dok nisu namazani s ničim.

Nema komentara:

Objavi komentar