ponedjeljak, 7. listopada 2013.

Moji dojmovi o menstrualnoj čašici

Prošli mjesec, nakon kraćeg istraživanja, odlučila sam kupiti menstrualnu čašicu. Pritom sam tražila najjeftiniju, ali provjerenu.
Izbor je pao na Meluna čašicu, koja me koštala oko 130 kn preko ebaya, došla je iz Latvije.
Rabljena... šalim se.

Ovdje sam je kupila
http://www.ebay.com/itm/221264482065?var=520161014808&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Izabrala sam narančastu L veličinu, uz koju samo dobila platnenu torbicu i upute na engleskom,

 Razlog zbog kojeg sam se za to odlučila jest taj da menstrualne čašice ne uzrokuju upale s kojima se nosim poslije svake menge, ekološke su i ekonomične. Traju do 10 godina.

Između menstruacija se prokuha.

Ovo je odlična stvar kada se spraksaš. Prvenstveno, ako imate normalnu menstruaciju, dovoljno ju je promijeniti svakih 12 sati, to jest ujutro i navečer. Ako imajte jaku, potrebno ju je češće mijenjati, recimo svakih 6 sati.

Meni je dosta jaka prva 2 dana, a s obzirom da mi je bilo prvi put, kupaona je ličila na klaonicu, a da ne spominjem kako mi je preko noći sve procurilo.
Dakako za početak sam je nosila s uloškom. Nakon 3 dana više ga nisam koristila.

I obično žene kažu da im menstracija s ovim kraće traje, a i meni je trajala 1 dan kraće.

Kod umetanja valja stvorit vakuum, znači stisnuti čašicu i gurnuti je čim dalje u vaginu, vršak ne smije viriti van, ako je prevelik odreže se. Čašica mora napraviti vakum, pa se mora primit za vrh i okretati da čim bolje prione. Položaj za stavljanje je kako kome odgovara, meni je sjedenje na školjki, mada se može ležati, čučati...

Obično kažu da je potebno oko 3 ciklusa da se žena spraksa i onda je promjena veoma uredna. Ja sam odlučila da, ako mi i dalje bude curilo mimo, ću si nabaviti 3 pamučna uloška jer je to stvarno malo krvi.

I više nemam potrebe za ulaganjem u menstrualni pribor.

Menstrualna čašica je inače napravljena od medicinskog silikona, bez štetnih kemikalija i nije pogodna za stvaranje gljivica i  bakterija.

Rizik od toksičnog šoka je minimalan, mislim da ni nema  zabilježenih slučajeva.

Ova stvar je cool za razliku od klorom izbijeljenih uložaka u tampona, koji i kod vas mogu biti jedan od uzroka zašto imate upale poslije menstruacije.

P.S.
Isprike zbog propale nagradne igre.

2 komentara:

  1. Zanimljiv članak, dosada nisam čula za ovakvo nešto. Ni od svojih prijateljica i poznanica također nisam čula za ovo, ako je stvarno korisno kod menstruacije morat cu se odlučiti za kupnju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odlično je to dok se spraksaš :) A ako baš neide, dovoljni su dnevni ulošci s tim... ili 2-3 periva... i više ne moraš investirat u menstruaciju :D

      Izbriši