utorak, 31. siječnja 2012.

Dezodoransi bez aluminija

S obzirom da se dosta govori o štetnosti alumijina u dezodoransima, i ja vjerujem tome.
Žene su rizičnija skupina, tako kažu znanstvenici.
A pronađene su molekule aluminija u stanicama raka dojke - eto vam na.
Zato ne treba slijepo vjerovati medijima da nije štetan, ali ne treba ni smrdjeti.

To je glavni problem kod dezodoranata bez aluminija, što se prije usmrdiš, :cry:

Isprobala sam ih nekoliko i sad ću iznijeti svoje mišljenje o njima.

Alverde roll on od nevena


Već sam pisala o njemu, ali opet ću, jer ne valja, ali lijepo miriši, oko sat vremena, posle horor.

Alverde sprej od kadulje i limunske trave




Smrdi i nedaj bože da se špricate negdje dok se oznojite, bljuvotina smrdljiva.


Naturally fresh deodorant crystal
Ovo je dobra stvar ali bez mirisa, ima dana dok štiti 24 sata, ima dana dok ne štiti, u biti ako se oznojite i to se osuši, opet je bez mirisa. Inače po meni, najbolje je nanijeti ga na suhe pazuhe prethodno namočenog u toploj vodi. Više pozitivan nego negativan, još da miriši.

Bionsen roll on
Grdno ste se prevarili, ako se pomislili da su Alverde najgori, ovo je živa noćna mora, nikad nisam tako neobično smrdjela. Još ga imam u ormaru - skritog.

Bourjois spray
Inače preferiram roll one, sprejeve baš i ne, oni mi nekak slabije štite i guše me. Ali nije bilo roll ona, pa sam uzela ovaj, štitio je ok, ali pretpostavljam da bi roll on još bolje. MA lažem, nije zadovoljavajuće štitio, ali moram isprobati roll on.

Nivea pure & natural stick jasmin
Dovoljno je reći da je u rangu s Bionsenom

Nivea pure & natural roll on lotus
Ovo je zvijezda scenarija, super miriši, štiti 24 sata, i ne znam zbog čega pomišljam isporbati bourjis roll on?....

Moji favoriti su roll oni ili stickovi, sprejeve jednostavno ne preferiram.

Ako imate jači problema sa znojenjem, ovdje nećete naći spas. Ali ako ste ga našli, a bez alumijia, javite mi. 
Inače ako vam je svejedno kaj koristite preporučam Chinese silk, Old spice stick, Rexona, Neutro Roberts ili Fa roll on,









Nema komentara:

Objavi komentar