ponedjeljak, 14. studenoga 2011.

Essence štambilj za nokte

Hello!
Na Facebooku je bila nagradna igra, i cilj je bio osmisliti tematske nokte, uglavnom čista namještaljka, šmrc, pobijedili su neki bezvezni, što me jako razljutilo. Jedina dobra stvar je da sam savladala štambilj za nokte. Koristila sam za podlogu Opi Do you lilac it?, a za ukrašavanje Opi Be a dahlia, wont you
Evo reze:





Očigledno je kamera pušiona. Ali su divota uživo, taj rozni opi ima taj svoj čar neopisivi i ljubičasti odsjaj.

Kak se koristi štambilj?
Bitno je dok povlačite višak laka, da držite alat za uklanjanje viška laka skroz okomito, i da ne razmuljate lak, pa stisnite štambilj - mirno, i pogledajte kak je ispalo, treba ličiti na žig, ak ne liči ponovite, dok liči na žig onda naštampajte nokat.

Nevezano!
Otkrila sam svoju čarobnu kremu za ruke i nokte, od koje mi žuti nokti od lakiranja u roku 2 dana pobijele i čak ne pucaju! To je alverde maslac makadamija i karite, služi mi i ko balzam za usne, ja sam još u njega dodala i malo kantarionovog ulja.
Moji  nokti



Nema komentara:

Objavi komentar