nedjelja, 20. studenoga 2011.

Balea young soft&care gel za umivanje

Balea young soft&care mildes waschgel točnije.
Tražila sam neki gel za umivanje koji skida maskaru, da ne moram više trljati oči sa kremama i iritirat kožu. E pa ovo čudesno uklanja šminku, ne ostavlja nikakve crne kolutove i ne peče za oči, mada piše da treba izbjegavat područje oko očiju. Razmišljala sam o micelarnoj, ali s njom moram trljati oči vaticom, a ja pokušavam biti što "ekološkije" savjesna, pa mi to predstavlja dodatno nepotrebno zagađenje okoliša, znam korištenje vate, ali tak je
Također sam primijetila da mi je lice čišće i prištići reducirani, kao da mi se koža normalizira. Na početku godine je bila suha, onda je poludjela jer sam ja poludjela s testerima, pa sam oprištavila i otad se borim. Sad mi se čini da se vraća u normalu. Piše da sadrži vitamine, ali sumnjam. Cijena je bagatela 16.90 kn.

Ima 2 minusa - sadrži parabene, i koža mi je suhija sad, pa treba više kreme.

Nema komentara:

Objavi komentar