ponedjeljak, 10. listopada 2011.

Moj prvi China Glaze

Pozdrav!
Odlučila sam pisati ovaj blog o stvarima koje volim i koje me zanimaju. To je uglavnom kozmetika, i na tome ću vjerojatno bazirat svoj blog. Pisala sam blogove i prije, ali mi je došlo do zasićenja, i sad mi se opet želja javila. Za početak sam odlučila recenzirati lak za nokte China Glaze Below deck. Ovo mi je prvi put da sam u kontaktu s China Glazeom, čula sam da su kvalitetni, a sad ću sama to provjeriti. Četkica je ok, super se nanosi, a jedan sloj je sasvim dovoljan, 100 %  pokriva, ali dva sloja su još bolji ;). Inače ne koristim under ni top coat, jer smatram da bi bilo koji lak koji se naziva kvalitetnim trebao opstati na noktu par dana čitav i bez toga. Boja je topla siva, tako bih ju najbolje opisala. Boja je kao i na fotki. Zzop!

Nema komentara:

Objavi komentar